minaj

Idag har jag varit sjukt duktig.
Strax efter frukosten som avnjöts i solskenet med karlarna, gick de och spenderade tid på bilarna. 
Jag startade radiostationen NRJ med alla högtalare vi har som låter mycket ;)
Och jag tänkte bara kolla internet och sen chilla.
Men nej, jag började städa toaletterna på molekylnivå. Gick in i duschen med toalettsitsarna och gjorde rent dem. Mwhaha...
Sen började jag plocka lite i köket, sen greja med tvätten, alltså jag gjorde femtio saker på en å samma gång!
Sen när jag väl började med det som jag hade tänkt göra hela tiden - fortsätta på rivningen/walk-in-closet'en i sovrummet... Ja, då kommer karlarna in och gör det jag hade tänkt!
PFFT!!!
Så jag tog tag i något annat mindre kul - sortera elkablar och rulla ihop dem snyggt!
Extremt viktigt!
Såg på grabbarna när de rev gipsväggar och jämrade sig över alla hundra tusen skruvar och spikar :P
Grejen jag ville komma till - var att HELA faxking dagen har jag hoppat runt och dansat!
Woopwoooppiiiie!1!!!!
Det har kännts så helt rätt alltså!
Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0