woooooopie

Första jobbdagen efter ledigheten.
Chill.
Men jävligt skumt.
Alltså konstiga saker hände idag >_<
Menmen!
Insåg att det bara är imorrn och torsdag kvar sen helg igen :O
Ja... Näe... Veet inte riktigt vad som hände där.
LYCKA att hitta en energidryck av märket hustler i lastbilen imorse
<3
<3
<3
<3
<3
<3<3<3<3<3
Det var nån djävel som ringde fel inatt vid 12-tiden.
FY FAN!
Full lät han också.
Det var ett 08-nummer, så jag tänkte att jag måste svara. Det kunde ju vara jobbet, eller svågern eller ngn som låg på sjh...
Jag kikade på lite übergamla bilder... från två år sen typ.
Och lika gamla inlägg här i bloggen.
Delarmed mig av några :*
Jag och daniel @ korridorsfest i flogsta
.
.
Jagbehöverennymobil. plx.
Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0