Shit happens.

Bra skit händer. Ibland.
Jag gick noggrannt igenom "hälsohyllan" på affären idag. Jag skulle bara köpa kan jang (det brukar dämpa förkylningssymptomen för mig) Men nu hittade jag det här: Fitness pharma - Immun Komplett.
En 28-dagarskur med 3 piller varje dag. Kostade som en ko, men vafan. Värt ett försök!
Då INGENTING verkar hjälpa på mina förkylningar nowdays...
Jag vet att jag har kasst immunförsvar, men jag tycker att jag äter mycket frukt, någorlunda balanserad kost, jag får in grönsakerna, inte så mycket sötsaker och dåliga fetter.
Jag klär mig inte dåligt, inte lika illa som på skoltiden. Och jag fucking jobbar i ett KYLSKÅP! Min kropp BORDE tåla -2 grader utomhus.
Så VARFÖR har jag dåligt immunförsvar?
Jag fick lära mig att förkylningar är virus, man får dem en gång och sen har man antikroppar mot viruset. Som när man får vaccin.
Och det finns bara ett antal förkylningsvirus. Borde inte jag ha gått igenom alla nu? Va? VAVAVA???
Klockan är lite över artonhundra timmar.
Jag ska -för en gångs skull- gå och lägga mig tidigt!
Har ingen karl som jag umgås med nu på kvällskvisten, så då kan jag lika gärna sova.
Alltså, ta det inte fel, om min karl var hemma så skulle jag gääääääärna umgåtts med han, men den mannen har också plikter, han sitter nog just nu i en fet mariestadsfåtölj, lirar hög trancemusik och kollar på bilar på någon bilhemsida... På ett plocklager dvs ;) Ja, han är på jobbet. Det behöver ju inte betyda att han jobbar!
Ååååh, är så avundsjuk på honom! Fast... Jag sitter ju också skönt på jobbet, jag kan också spela hög trance på jobbet. Haha...
Slutdiskuterat.
Jag ska skriva klart det här, sen klunka i mig ett glas mjölk och kurera snoken inför natten. Sen väntar sängen!
Jag hade tänkt vara en underbar sambo och elda lite, fast jag ooooooooooorkar inte! Min sov-nerv ropar.
JAG HATAR DUPSTEP!
JAG HATAR SKRILLEX VERSION AV VÄRLDENS BÄSTA LÅT!
Fast "and the rain will kill us all"-biten gör att man förlåter skrilles för att ha gjort den här remixen.
Fy fan alltså, det här är nästan blodigt allvar!!!
Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0