"Panikångest är egentligen ett "lyxproblem" och en konsekvens av att vi i västvärlden och i synnerhet i Sverige har haft det för bra alltför länge. Vi har mer och mer förlorat våra naturliga försvarsmekanismer i takt med att vi blivit mer och mer bekvämlighetanpassade och förskonade från yttre hot och faror."

Det var de VÄRSTA 45 minutrarna i mitt liv!
NÅT måste hända!
NÅT måste göras! 
NU!
Jag börjar med att försöka dricka mjölk regelbundet.
Det är ett rimligt mål.
Ett stort glas mjölk om dagen borde jag kunna få i mig. Mjölk är lugnande och kalcium är bra.

Det här kommer bli tufft, det här kommer bli svårt, riktigt svårt. Jag vet inte vilka jag har med mig, så jag får nog ta tag i saken ensam.
Ensam är stark?

Jag har världens bästa chef - ingen tvekan om den saken!

Fly inte. Nej jag lovar. Jag ska inte fly. Jag ska möta - ta tag i problemet direkt. Fuck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0