wake up-call

Som jag förutspådde.
Inatt har jag sovit i ca 16 timmar i sträck.
SEXTON JÄVLA TIMMAR!
Jag vaknar och är pigg, men känner en gnutta ångest när alarmet ringer någon timme senare eftersom att jag har glömt att stänga av det från gårdagen.
Jag satte alarmet på 12.20 för då var det dags att börja jobba efter lunchen.
Ångest för att jag har sovit bort halva dagen och lite till.
Hux flux har jag vänt på dygnet.
Bra jobbat, annso.
Igår när jag kom hem såg jag garagedörren stå på vid gavel.
Neeeej, tänkte jag. Smällde igen den, ringde sambon och frågade om han kommit ihåg att låsa. "Vet ej." fick jag som svar, jag gick in på övervåningen, låste dörren som går ner till källaren och gick in i duschen tills karln kom hem.
Paranoid?
Jag vet att enkla lås kan inte hålla professionella tjuvar borta, men tänk om det hade smugit sig in en räv eller orm eller något annat farligt djur.. Som ville in i värmen!!
Det verkar dock inte som att något har tagit sig in...
Idag då?
Ännu mera ångest för att jag inte vet vad jag ska göra, eftersom att jag har tid att döda så kommer jag helt enkelt döda. För att sedan må skit för att jag inte har använt tiden till något nödvändigt.
AAAAAAAARGHHHHHHH jävla onda cirkel!!!
Kanske ta en tur till Katrineholm och spela lite innebandy?
För att det är så jävla jag liksom?
....Inte!
E.T phone homeeeeeee....
Alltså de skojar! Det här är inte sant!
En sjukt bra låt, från rammstein vars alla låtar är sjukt fucking insane!
Och den HÄR videon!!
Jag har lyssnat på låten och kännt: Yes, det här är en låt med patriotism, en låt vars video skulle innehålla patriotiska medborgare och flaggor. Tyskt liksom. Mein Land = Mitt land.
Jag förknippar Rammstein med sjuka låtar, sjuka videos, ljudeffekter och fyrverkerier och eld!!!
Till er som håller med mig, håll ut! Videon blir bättre vid 03:30 ;)
Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0