Road trippin'

Här sitter jag, vad väntar jag på?
Varför går jag inte bara och lägger mig?
Jag har längtat efter att få sova i tre dagar nu. Jag har bara tänkt på sömn, hur skönt det vore att lägga sig i sängen och inte röra sig på flera veckor.
Okej, jag vet att jag ALDRIG skulle klara av det! Men tanken är skön...
Det känns som att jag har fått för lite sömn varje natt i flera veckor nu, så om jag kunde skulle jag sova i ett dygn i sträck. Bara för att komma tillbaka i dygnsrytmen typ.
Fast det är nog bara min kroppp som snackar dynga och vill ha koffein.
Så är det.
Kämpa, annso, kämpa.
Jag har fått något muppigt piller som jag egentligen ska ta två gånger om dagen. Men en av biverkningarna kan störa koncentrationen = fucka mitt fokus när jag kör bil.
Jag har fått veta att ett piller om dagen ska funka lika bra, men jag vågar fan inte börja äta dem. Skitläskigt.
Jag börjar till helgen istället.
Ifall att min kropp reagerar skitdumt liksom.
Som att ta droger och sätta sig i bilen och köra.
Nej, inte riktigt så. Men det känns helt helt HELT FEL.
Alltså, hur ska ett litet piller kunna få ordning på mina tankar? Ni hör ju själva hur dumt det låter.
Jag har iallafall varit duktig och tagit upp den rena tvätten. Sortera får bli ett annat projekt.
Ingen mat har jag pallat göra.
Undra vad min plånbok tänker hitta på för lunch till imorgon...
Duscha skulle jag gjort igår men det har jag ingen bra ursäkt till, så det fick bli en långdusch idag.
Jag är jättelen. Jag lovar. Mina armbågar glider på benen.
Allting är värt att testa minst en gång, kom ihåg det!
Min äldsta syster var förbi mig igår =)
Hjärtat tog ledigt från jobbet för min skull!
Vi tog en tur på byn, lite sightseeing *fniss* och så introducerade jag henne för en ny maträtt - succé!
Det blev lax, ris och kronärtskocksröra. Åh som jag har längtat efter att äta fisk! Alltså riktig fisk, inte burkfisk eller färdiglagat!
Nej, nu är det dags att krypa till kojs.
Ni får en awesome låt att nynna till.
RHCP är sjukt underskattat.
Alla deras låtar är riktigt bra!
Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0