call on meeeeee(8)

Idag har jag fått jävligt mycket gjort!
Dock så jobbade jag bara till 11 =)
Sånna dagar skulle man ha hela tiden!
Tjötade lite med damen som jag numera delar lastbil med *morr*.
Sen var det dags för mig och käftis.
En med icke-utländskt namn. Yaaay!
Men hon hade fått veta att min fyllnad inte var akut, så hon började göra en vanlig undersökning.
Kul, jag kände egentligen inte för att pröjsa två möten. Men nu kom hon på det efter halva undersökningen så det fick bli den och en tandfyllning.
Plus att hon skickade mig till tandhygienisten. Imorn redan!
Bahhhhh......
När jag var klar där blev det handling och en massa telefonsamtal och mejl.
goodie.
Nu dags å jaga upp karln ifrån källaren och laga lite mat.
PÖusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0