bröllop

Den här låten är så sjukt mysig.
Den kanske dör efter 1.06 men jag tror ni kan leta efter den själva om ni vill lyssna på hela låten...
Om, alltså bara OM jag och D nån gång gifter oss så SKA vi ha den här låten, eller en remix av den iaf, som bröllopsmarsch. *point down*
FYI, det var sjukt lätt att gå upp imorse... Undrar varför?
Jag har slarvat jättemycket med mina pills, fast jag vet ju hur jag är utan dem, såatt...
Jag är nog lite rädd för att de ska ta slut och behöva ringa och prata om hur det har gått att äta dem. Jag vill bara ha en livsförbrukning så att jag kan ta dem i hemlighet, på så vis behöver ingen veta att det när något som är fel på mig.
För det är det ju om jag ska behöva ta några fucking tabletter för å må bra!
Det är inte vad jag hade tänkt mig som tjugotvååring...
Haha ondaste cirkeln någonsin!
Vill inte ta tabletterna för ångesten över att de ska ta slut - tar inte tabletterna och får ingenting gjort, tänker för mycket och glömmer bort att ta tabletterna - back on square one.
Nej, jag tar faktiskt alltid en tablett när jag sätter mig i lastbilen på morgonen.
Zzzzzuperbra, för då jobbar jag som bäst! Jag ger 100%!
Synd bara att den slutar att verka lagom när jag kommer hem från jobbet - då blir ingenting gjort här hemma =(
Jagskafåettgymkortavchefen! =)=)=)=)=)=)))
Massa bra!
Väntar bara på att det ska dimpa ner i min plånbok :P
Tills dess så dansar jag järnet!
ääääääääääääääsch, det är dags att knoppa.
pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0