timglas

Förra inlägget cepade sig när jag skulle publicera det i helgen så det kom upp nu.
Menmen.
Jag har ju gå inte gymmat sen nån månad innan flytten.
Och jag har gått på timslånga promenader lite sporadiskt, simmat samma grej, lite här och lite där.
Det verkar inte funka!
Så jag försöker med matintaget.
Minska mängden. Ni vet ju att jag vanligtvis äter som en häst.
NÅT MÅSTE HÄNDA!
Å på sista tiden så har jag inte typ kollat mig i spegeln mer än i sidan.
Och det ser inte så pjåkigt ut!
Det ser definitivt inte ut som när jag var riktigt slank och tuttlös. Men vafan.
Jag gillar't!
Har för mig att jag ställde mig på vågen hos mina päron för ett tag sedan (har ingen våg hemma än!) Och den visade inga positiva siffror!
Men den vågen har hatat mig i all evighet, så fuck that!
När min helvetesstyrning var klar idag och lastbilen var tom, åkte jag till chiefen och lunchade där, snackade lite skit och kelade med en av hans hundar. MYSPYS!
Btw; han e stolt över mig och gillar att ha mig i hans chaufförsstyrka. (Inte ordagrannt.)
Jag orkar inte lägga upp något men om jag skulle, så hade det blivit nån schysst låt av Red Hot Chili Peppers.
Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0