Den Svenska björnstammen.

FETT SCHÖÖÖÖÖÖN REFRÄNG!
Fastnar på näthinnan i timmar ju!
Igår fick vi en tidning i postlådan som hette typ Kvarters-nånting...
Hmm, jag konstaterade snabbt att det var en tidning av det politiska draget. När jag läste igenom rubrikerna förstod jag att det var en SD-tidning xD
Guuuuuuuuuuuuuuuuuud vad jag garvade!
Alltså för själva grejen att de skickar hem en tidning med en massa artiklar och grejer. Nä, jag är inte ett dugg politiskt insatt så den där åkte ju lika fort i pappersinsamlingen som resten av tidningarna vi får.......
Idag var en bra dag.
...Och där satt jag i ungefär en kvart och hade INGENTING att skriva!
Pusshejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0