Kroppochsjäl

Jag insåg idag att jag har på mig samma outfit som en dag i Rättvik i somras.
Då var det knappt att jag fick på mig byxorna, nu är det knappt att de sitter kvar på höfterna....
Wooopwoooop!!!
Jag får spänna skärpet 3 hål längre in än vanligt!
Snart, men jag vågar inte än, så ska jag nog kunna ha mina favvo-arbetsbyxor som jag hade när jag jobbade på Björkmans transport. Mina första kortbyxor.
Jag och D åt på Arena pizzeria idag, och jag har typ slutat gilla deras pizzor, och jag gillar inte kebab än trots att jag började äta kött för två år sedan. Nä, så det fick bli en sallad. Deras vitlökssås är to die for lix!
Jaja. Jag hade typ 4-5 tuggor kvar och kände att det började ta emot.
TA EMOT!
PÅ en facking sallad!
Det här med att äta mindre portioner måste ha hjälpt enormt!!!
Och bara så att ni vet, min karl har lovat att säga till och slå mig innan det går för långt.

Den röda lilla faran som kidzens mormor sålde till oss har gett upp, eller, att köra den är som att spela rysk roulette!
Man vet att den kan ge fan i att starta när som helst, men när den startar så startar den. Lite skit i startkransen... Jag vill inte fixa det...
Och chiefen tjatar om att eftersom vi rullar så många mil till och från jobbet så är en Diesel som gjort för oss. Då fick det bli en diesel. Vi for till stan idag och tjackade en audi. Det var bara det att den hade haft inbrott under natten. Tråkigt  =(
De hade förstört låskolven till passagerardörren, men gick fortfarande att låsa och låsa upp. Och de hade inte snott något utan snarare lämnat kvar två manicker. En lampa och en mätare av något slag...
Sweet!
Så jag fick bilen billigare och en manick på köpet!
Fast blir inte det stöldgods...?

Här ska ni få ett litet bildspel och sen en video. Jag har alltid gillat låten, varför vet jag inte...

rättvik 2010
Jag hade varit sambo i ett halvt år här... tjockis! Haha.....
rättvik 2011
Hade varit sambo i 1,5 år här... TJOCKISTJOCKIS!
jagnujagnu
Dessa två bilder är tagna typ nyss, för 20 min sen kanske!
Bara för att ni ska förstå MITT problem så slänger jag upp en bild på mig för ett antal år sedan!
Tror att det var 2006-isch... Undercut<3
annso bowlar 2006?



pusshejs...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0