fettmaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Alltså låten jag lade upp i förra inlägget är såååå <3<3<3<33<3<3333333
Haha... Den fastnar på hjärnan i timmar, men det gör inget alls!
När jag duschade öronen idag så blev något knas och jag hör inget på det öra, here we go again liksom...
Jag hatar att ha proppar i öronen!
Men ska kurera dä lilla örat ett par dagar å hoppas att det försvinner =)
Ni vet ju hur djävlig jag var sist jag fick vaxproppar i öronen......
Jaja.
Jag har typ minskat mina portioner mat, och sötsakerna och liknande grejs.
Fyfan idag blev det ett avbrott, jag hällde i mig tre (3!) 33cl Dr.Pepper på jobbet, jag kände mig såå sleten asså!
Det var inte kul att vara jag idag.
Lingonvecka (snarare lingondagen för mig) hahaa.. You know...
Och idag var en sån där skum dag som jag var typ orkeslös i armarna. Fett drygt att dra på burar då!!!
Men jag är bäst....
Baaaaaaaaaaaaaaajs, back to the subject!
Hittade ett gäng färdiga matlådor som är enligt GI-metoden. Och innehåller max 400 kalorier per matlåda.
Jag tror att det var 9 st för 350 spänn, faktiskt inte farligt alls!
De har jag ätit den senaste tiden. Och lite annat. Men inte mycket.
Och jag skojar inte! Jag har redan märkt "viktnedgång/förändring" på mina lår!
wiiiiiiiiihuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Jag har ju då inte vägt mig sen jag flyttade in i huset. Men jag kollar mig i helkroppsspegeln typ varje dag.
Och mina lår är påväg att bli så som jag vill! <3
Och magen.
Och det är mina enda komplex.
WoopWOOp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0