breeeeeeze

Sitter och slurpar i mig en liten bacardi breezer mango =)
Kände att jag behövde lite gouwdis såhär på kvällskvisten...
Jag kom nämligen att tänka på en sak...
Stryptag!
Vänta... Jag är inte sjuk, fortsätt läs istället...
Jag vill minnas att när jag var liten så älskade jag att ha duschstrålen mot halsen när jag duschade!
Och nu för tiden så älskar jag att skyla min hals, alltså jag har gärna halsduk eller en tröja med hög krage som skyddar halsen.
Hmm... Hur kom det sig?
Jag tror det var när jag gick i 6an eller 7an.
En ny kille hade börjat i parallellklassen och jag blev kär direkt.
Det var faktiskt med honom som jag fick mitt första hångel ;)
Ja, lite småsent, men ptja... allt hände fort kan man säga.
En dag, jag minns inte om vi någonsin var tillsammans "på riktigt" eller bara på skoj. Men vi var inte helt 100% vänner som vi var tidigare, en dag i skolan så skulle vi hälsa, vanligtvis brukade vi ge varandra en kram och that's fucking fine.
Men nej, från ingenstans så tog han stryptag på mig med sin arm!
Han stod bakom mig och slänge armen runt min hals så att hans armbåge pekade framåt.
Jag kippade efter luft, minns ganska dåligt men jag har för mig att jag bad honom att sluta.
När han släppte hade jag svårt att andas och han gick med sina killkompisar till lektionen som att allt var i sin ordning.
Shit vad traumatiskt alltså, nu när jag tänker efter...
Vad FAN hände? Vad tog det åt honom? Var det MITT fel?
Aja, efter den dagen så var vi definitivt inte vänner längre. Jag hatar honom, han är så jävla äcklig och skabbig och störd så det finns inte. Jag önskar att han aldrig hade börjat i våran skola, jag önskar att jag aldrig ens hade rört honom!
Varje gång jag är i Uppsala så önskar jag att jag träffar på honom så att jag får ge honom en rak höger, eller en hård fucking jävla spark i skrevet!
Jag såg honom en gång, och då låtsades han som att vi var supertajta vänner fortfarande och iiiiingenting var fel.
Jävla uppblåsta fjolla!
JAJJJA. Efter den händelsen så slutade jag att ha duschstrålen mot halsen och jag började använda tröjor med hög krage, eller palestinasjal! Åh, I miss those days. Borde skaffa mig en ny palestinasjal.
Hmm.... Jag ska hitta en bild så ni får se.
...
...
Back in the days...
Nyss kom en polare som ska slakta en bil som står på vår uppfart.
Fan va dumt det känns att ge han nyckeln och säga: Jag går och lägger mig, synd att jag inte kan vara mer social......
Äsch, han får skylla sig själv som kommer en vardagskväll =)
Pusshejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0