woooooooopsch

Jag gick ut på krogen med min syster i helgen, och hennes vänner.
Blandade känslor.
Men, jag stal ett par sekunder hennes våg. 
Och jag vet inte, jag är både glad och besviken över resultatet.
Fast då jag vägde mig kände jag att det var en "mullig" dag. Haha. nej absolut inte, men vafan, jag kände mig uppblåst, okej?
Och pilen stod på 60kg. Exakt. Sextio kilogram.
Där har jag inte varit sedan jag bodde i Uppsala!
HAHA!
Jag får det att låta som om det vore faktiskt hela världen, men det är de ju inte. Bara för stunden.
Men nu är frågan - var det bara för de där sekunderna som jag stod på vågen som jag vägde sextio kilo?
Var det mitt "genomsnitt"? Eller var jag extra lätt, tung?
Nobody knows...
För i mitt hus finns jävlaringen våg!
Nä, jag tänker såhär: När jag vägde som mest så vägde jag *pinsamt* 66kg.
Så nånstansifrån har jag gått ner cirkus 6kg. Det duger alldeles finemang. Här kan jag gott stanna.
MEN, jag har dragit på mig en förkylning!
WHUUUUUUT LIKSOM!
Kan det vara barnen månntro?
haha....
Grejen är, att jag har inte varit förkyld sen jag kom tillbaka till Servera från att ha vart på Posten...
Whatsupwiththat....
Idag har tydligen jag och min karl årsdag. Ingen av oss vet hur länge vi har varit tillsammans >_<
Men jag tror att det är 3 år, eller kanske två år...
HAHAHHA....
Hur var det med matten?!?
Redan  innan klockan var 18 så kändes det som att klockan var 21-22 och jag är dyyyyyyyyyyyyyyyyyngtrött!
VARFÖR gick jag inte och lade mig utan var kvar här?
Muppfan......
Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0