Säng.

Jag borde ha gått o lagt mig när jag kom hem redan...
Nä, alltså jag vet inte vad det är med mig! Mitt humör! Jag växlar typ varje kvart!
Å det märker jag inte förrns efteråt..
Visst sa jag nånting om att mina arbetsbyxor är för stora?
För en vecka sedan kunde jag fortfarande liksom... Hur ska man förklara... Jo om jag knäppte byxknappen men dissade skärpet så höll sig byxorna kvar på rumpestumpen. Nu är det häng för hela slanten!
4 hål in har blivit 5 hål in. Jämfört med innan.
Galet.
Jag vill väga mig!
Jag borde be om nya arbetsbyxor.........
Jag längtar faktiskt till Lördag.
Då ska jag och min karl, min pojkvän, min sambo, han jag älskar, fara till uppis!
Och dricka lite alkohol med S och hans tant och deras inneboende.
Woopwoop!
Sen hjälpa pappa med lite grejer och äta "familjemiddag" på söndag.
Längtar mindre, fast ändå.
Äldsta styvdottern gjorde en "pappakalender" till D. 24 luckor och bilder och grejer bakom varje lucka. Enda felet var att han fick den förra månaden :P
Menmen. Varje dag lade han upp en bild på vad det var bakom luckan på Facebook. Och min far blev sotis och ville ha en sådan av mig.
Sagt och gjort, fast min blir lite roligare!
Den börjar på måndag och slutar på julafton!
Han kommer bli sååååååååååååååååå glad!!!!
Fast jag är ju inge bra på att rita, så jag har gjort en sak-kalender, han får en grej eller pryl eller nåt varje dag.
Lite ruuuligt att vi passerar fars dag och hans födelsedag på vägen!
Tihihihihi inte ett dugg planerat...
Som sagt, jag borde gå och gräva ned mig eller nåt.
Vill ha ett vadderat rum!
Haha...
Juste!
En skoj sak - våra husmöss spelade typ basket imorse!
När jag var inne på lilla toan så hörde jag små-dunsar som att nån spelade basket på loftet. Måste varit våra husmöss! :P
Skönt å veta att de bara vill leka, å inte vill oss nåt illa ;)
hahahahahahhaa....
Nä men seriöst, vi har möss, eller råttor! Bajset är jättepyttesmå kluttar och de hörs knappt alls, så jag chansar på möss.
Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0