kooooooooooooooooooooooorn

Den här låten började min dag, då får den avsluta min dag också.
Idag blev jag riktigt jävla arg.
Min chef tjatar om att jag måste skaffa mig skinn på näsan..
Men jag har det redan!
Jag kan när jag vill.
Jag har bara lite problem med det....
Liksom antingen eller, jag kan inte det där mittimellan.
Så man kan säga att idag kokade jag över.
Pfffffffft!
Aldrig kännt mig så jävla bra!
Så multi-kungligt typ!
En mupp med trailer stod ivägen för min lastbilsparkering.
Haha....
Att något så litet kan få mig att bli hulken, det är fan skrämmande.
Jag hängde på lastbilstutan i kanske 5-6 minuter, sen gav jag chauffören en riktig jävla avhyvling!
Kort sagt alltså.
Det blev en breezer lime idag.
Och färsk pasta med valnöt & solrossås.
Nä, nör jag tönker efter så har min dag varit väldigt svajjig.
Humöret har sviktat och ändrats sjukt fort.
Menmen.
Jag var bäst iallafall.
Lunchade med posten-snubbarna. Riktigt trevligt.
Lyckades få hjälp av kollegan på sista stoppet - som är ett helvetesstopp!
Alltså han är så jävla guld!
Ne, nu vill datorn ha strömming, så bajbaj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0