badhairday

Varför ska jag behöva ta skit för att inte skämma ut min chef?
Sjukt.
Varför ska jag sitta och ta emot en massa skit, och ännu mera skit för att ingen lyfter på ens ett arsle nu för tiden!
När jag försöker ta tag i det själv, får jag ännu mer skit!
Fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuckf uck FUCK!
Nä, om man kanske skulle ta det där jobberbjudandet jag fick för ett tag sedan...
När jag var och handlade i lördags så träffade jag chefen på det åkeriet faktiskt.
Höhö... Otippat, men trevligt. Han avslöjade lite framtidsplaner för mig <3
Nä, nu känns det bara som att ingen vill att jag ska köra lastbil.
Morsan har jämt varit emot det, farsan har jag ingen aning om men han har ju själv lastbilskörkort så han borde inte säga något...
Mina ¤%&/()(&/() kunder säger att jag inte borde köra lastbil, det verkar på arbetskamraterna som att jag inte borde sitta framför ratten heller. Nä, idag vill ingen att jag ska köra någon facking lastbil.
Fatta vad jobbigt det känns när det är precis vad jag vill göra!
Hur gör man?
Hur får man skitsnacket att studsa bort ifrån en som en studsboll? Och inte lämnar några märken efter sig?
Ska jag vara tvungen att följa strömmen?
Om jag gör det mår jag bara ännu mer skit...
Hur vet jag det?
Tänk om jag skulle följa strömmen?
Börja om på nytt?
...Varför redan börja om när jag knappt har satt mitt namn här?
Varför kan ingenting vara lätt när det gäller mig?
Varför kan inte jag vara lika cool som alla andra?
Varför verkar det som att ingen annan har likadana problem som mig?
Är det verkligen mig det är fel på?
Vad är det för fel på mig?
Vad ska jag göra?
Jag kan ju inte undvika att göra misstag om jag inte har gjort något misstag än.
Så varför inte bara göra ett misstag eller två......
Det känns som att jag gör misstag dagligen, borde jag inte lära mig ngt då?
Vafan.
Den här är gammal, men fan så jävla bra!
"If you touch me I'll rip you apart! I'll reach in, and take a bite out of that shit you call a heart!"
Här har vi en till gammal goding...
"Ill kill you and your drams tonight!"
Btw, det bästa ever var att se dessa två band, dessa två låtar live på en och samma kväll, med dem bästa.
Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0