Värtahamnen

Jag försov mig imorse tack vare min sambo :D
Mwhahahaha!
Aja, ingen fara skedd, jag hann med min styrning iallafall...
Sen en liten tupplur eftersom snubben i Kobia-lastbilen inte verkar vela vara social.
Och efter det käk på Gabriella =))
De hade haft i selleri i salladen, FÄRSK selleri! Måste vara det vidrigaste som finns! Nästan!

YES, jag fick träffa min pojkvän i ca FEM MINUTER på parkeringen!
Fan vad underbart...
Och nu tvätt.
ALDRIG är jag ensam i tvättstugan!
Fan det ska bli så sjukt jävla skönt med en egen tvättstuga när vi flyttar!
ALLTID är det någon annan där när jag ska börja med min tvätt.
Antingen nån som är kvar från tiden före, eller nån som städar, eller som idag - nån som använder duschen som är där inne!
GAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!
Jag kan ge mig fan på att det är hon som snor en av mina strumor vid varje tvätt!
Å därmed basta!

Aääääsch...
Vi ska få tillökning =))
Blir med laptop.
Istället för bredband/modem så blir det en bärbar dator + dongel.
Vi har redan en nu, minilaptop. Men nu ska vi få en större bärbar och två donglar alltså.
Jag tycker att det är mer värt eftersom jag dissar lite det här med stationär dator...
Plus att abonnemang + två donglar = billigare än ett modem i månaden.
Sjukt.
Aja.
Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0