weeeeeeeeeeeeeo

Det har hänt så sjukt mycket och konstiga saker på sista tiden...
Typ berättade jag att jag ramlade när jag joggade häromdagen?
Tror att det var skosnöret som gick upp och jag snubblade, tog emot mig med knäna, armbågarna och handflatorna - såklart.
Så fort jag hade konstaterat att jag ramlat, tog jag mig upp på ryggen. Som en hund som blev kliad på magen, låg jag på grusvägen.
När jag hade andats ut och fattat att jag gjort illa mig så kollade jag på handflatorna - Check, bara grus.
Sen knäna - Check, jag blöder! Och skrapsår.
Jag borstade av mig och försökte lunka vidare. Märkte att jag var skitig på armbågen också. Drog upp ärmen och såg att jag även blodade DÄR!
Alltså jag hatar nog blod.
Det kändes så konstigt i mig när jag såg att jag blodade.
Jaja, jag kämpade vidare.
...
Här är olycksplatsen!
Ganska bra med en halvmeters stoppsträcka från 1,5m fall? ;)

Jag har insett en sak. Och borde nog erkänna det både för mig och andra.
Jag är sjukt svag för smala, långa killar. Inte anorexia-smal utan normalt smal fast... Äsch...
Så är det nog iallafall.
Kolla bara på min nuvarande och exet!
Exet fick ju nicknamet Tarmen, för att han va lång å smal.
Min nuvarande kille e också lång o smal, ni som har träffat honom håller nog med.

Det har skitit sig litegrann med banken.
Min handledare har dragit åt fanders och inte berättat något för mig.
Fast jag har ju ganska exakt en månad på mig att fixa resten så...

Jag tog sista vaccinet för hepatit A+B i veckan, jag hatar sprutor.
Nu kan ni smitta mig bäst fan ni vill med hepatit i 25 år! MOhahahahahahhaa :P
Nja, men jag var faktiskt skitduktig. Gick in där och tog sprutan helt själv. Min sambo hade inte tid eller råd att följa med så så fick det bli.
Hade sjukt kul med hon som gav mig sprutan, hon var aslätt att prata med.
"Du är inte rädd för att pierca dig, men sprutor går inte?"
HAHAHA! :D

Samtidigt blev det två par nya skor som fick följa med mig hem :)

Igår blev det ett jävla rännande till Volvos truckcenter i stan.
Först kungens kurva, sen jordbro, sen kungens kurva igen. Först skulle jag ha tag på en positionslampsinsats. Sen gick lastbilen sönder och vi fick åka bärgare =(
Btw så var bärgningskillen vrålsnygg.
Och tre timmars övertid :)

Sen vettesjuttsingen.
Datorn har varit elak mot mig, därför det har blivit seg uppdatering på sistone.
Ska försöka ta tag i det.
Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0