Stadsgårn

Jag vaknade fucking nolltvåförtiofem! TOKIGT!
När jag kommer till jobbet typ fem i fyra så inser jag att jag inte behövde vara där förrns fem! Alltså såg jag fel på en timme. TOOOOOOOOOOKIIISCHHHH!
Menmen.
Glad för det var räven, men gladast var nog jag. Eller nåt.
Jag körde på ba.
Fick dagens aftonbladet och expressen av en trucknisse när jag kom till Stadsgårn =))
Så jag satt i lastbilen i värmen med Bandit i högtalarna och kekade frukost och läste tidningen.
Sweet!
Sen droppade chaufförerna en efter en in å när M kom satte han sig i min lastbil och vi tjötade ^^
Wohoooow...
Levvade, sen in å pyssla med dittan å dattan, sen nästa båt.
Samma sak.
Fast M låg och sov i sin lastbil så när båten kom in så väckte jag karln och satte mig i hans lastbil istället och snackade. Sen efter lossningen gick vi upp och åt lunch på Gabriella ;D
Awsooooome!
Jag råkade smaska i mig vitlök som fan. Stinker i min mun just nu. Vitlök. Mumma!
När jag kom hem så var min karl hemma =)
Det gillas. Vi sågs i en trekvart-nånting sen for han till jobbet =/

Nu tänkte jag fara å köpa lite ingredienser och sen börja lite smått med rabarberpajen som jag skulle gjort igår.
Och sen fara å skifta däck på bebisen, sen fortsätta med kakan!

Det var riktigt läskigt att köra med helt nedslitna däck idag i regnet/snön =(
Jag kom nästan ingenvart i rondellen!
Det ba spann på lixom!  ;)

Visst gillar ni låten som jag lade upp igår? Har letat efter den ända sen bilfärderna i vännens ford galaxy. Typ två år.

Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0