söderbönorna!

Det blidde söder igen idag =)
Fett soft.
Fast jag fick en chaufför med mig, fast jag fick köra och göra typ det mesta :*
Det gillar vi.
Vi snackade råååååååååååmycket om allt möjligt, hade fetaste diskussionen som vi typ inte kunde avsluta xD
Å efter lunch fick jag ratta "Loan" själv i Nacka, till en massa förskolor och så =)
Blev en kort dag, men vad gör det? Det löser sig senare...

Som sagt, min käft har gått i 100km/h idag, IGEN! Känner igen det där från helgen asså...
Vad var det....? "Du läser tidningen för att berätta om alla meningslösa saker som står och gör dem komplicerade, annso!"
Nja, inte ordagrannt, men det var typ så han menade.
Haha sööööta arbetskamrater jag har va? ;)
Typ: En grodtunnel i sthlm? Och klart att snygga människor är snygga för att folk gillar det?

Jaja.. Smått spårat..

På hemvägen så blev jag sugen på att bada, alltså i mälaren! Eller nån annan sjö i närheten, för det var så varmt å skönt ute.
Men de planerna gick i stöpet. (stupet?)
Sitter här med badkläder slash träningskläder.
Samma sits som igår.
Dock är klockan lite senare än när jag somnade igår.
Har smaskat frukt och macka och målat de lilla naglarna jag har i ett tappert försök att se somrig ut + kanske jag slutar bita på naglarna då... I en supermysig grå nyans som påminner om turkost.
Jag har inte målat några naglar sen låg/mellanstadiet så fult är det, men vad gör de?
Lustigt ser det ut iaf! ;D

Har en sväng tvätt som ligger och snurrar i tvättstugan också.
Kände att jag MÅSTE ha något att göra, annars blir det som igår!
Ska bara häva in skiten i tumlarn och sen blir det en promenix ner till vattnet.
Måste ju känna på't iallafall!
Plus att det är så nedrigt skönt ute så det känns meningslöst att vara inne.
Plus att jag måste fixa lite självdiciplin!

Så.
Nu är det dags.
Pusshejs.

Btw. Ni får en favorit i repris som dutubklipp =)

Discocrew - Här kommer Rebecca!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0