Söderböna!

Det nicknamet gillar jag!
Söderbönan :*

Fick två svängar på söder idag så då fick jag bli en söderböna. Tihihhihi!
Ja, som sagt, jag fick köra eeeensam ^^
Lite folk borta så i sista sekunden, synd, men jag klarar allt ;)
Chiefen hjälpte mig med lastningen å så.
Ja, det känns grymt bra.

Jag pyntade lastbilen med lite syrén!
Hon vart fett fiiiin =)
Näärå, de va lite trångt och istället för att ta balkongen så tog jag syrénbusken.

Såååå som jag har bråkat med fotpinnar, burar och dörrar idag!
Slår vad om att det dyker upp minst fem blåmärken på min kropp

BAJS!
Allt jag skrev om helgen försvann!
Okej, snabbt nurå.
Bil -> lämna leksaker @ päronen
Bil -> Buss -> båt.
Hittade massvis med folk jag kände.
Baren hela ditvägen.
Lunch & taxfree på hemvägen.
Gick satans fort!
Jag var spiknykter! Som så när lite överpigg på energidryck.. Finskt skit...
Fördjävlig bussresa tillbax!
Brumbrum till Wärmdö och scouta =)
Vrålmysigt!
Vid frukosten på söndagen så såg "mina" kids mig och jag fick en kraaaaaaaaam av en tös! SÅ SÖT!
Kommer sakna dem som fan =(

Ja, nu är jag less på datorn som strular för mig.
Pussheeeeeeeeeejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0