PEPPA PEPPARRRRRRRRRRR!!!

Idag har vart nice.
Alarmet ringde kvart över fem imorse men jag stängde snabbt av det, sen gick min karl upp halv sex, men jag somnade snabbt om.
Sen gick jag upp vid åtta-snåret och chillade, packade en flyttkartong, gjorde mackor till jobbet, dammsög etc.
Sen for jag till kontoret och snackade lite skit med chefen och en tös, eller kärring, som också e chaufför och störtskön ;P
Fick papper efter papper att skriva på, och grejjer och pryttlar :P
En arbetstelefon med touchskärm! Grymt lattjo!
Fast jag fattar inte hur den funkar! Det tog mig tio minuter att ringa ett telefonnummer ;)
Det är en HTC, wannabe ajfååån. Jag gillar inte ajfåån.
Ska sätta mig och kika igenom telefonen i helgen.
Fick en fin sväng idag!
Lastbilen ogillar jag, men funkar!
Man har ju kört värre saker om man säger så....
Avslutade passet med att leverera till en tösabit (båt) på Stadsgården.
Fick tjöta lite med de andra leverantörerna då, grymt uppskattat.
(Å jag fick stolt visa upp, troligtvis min, nya lastbil ;)

När jag kommer hem blir jag mött av min karls äldsta dotter som skriker "Annsooooo! Annsooooo!" och kastar sig på mig med en kram.
Sötnoooooos! <3
Nu sitter hon bredvid mig i soffan och vi å D kollar på Dödligt vapen 3 på tv.
Yngsta tösen har redan gått o lagt sig, duktig tjej!

Det blir nog strax läggdags för min del också.
Kom på att jag har bokat tidiga tvättiden imorn xD

Ja, jag längtar redan tills måndag!
Jättemycket!

Kommer nog inte skriva nå mer förrns på söndag/måndag.
Helgen kommer vara fullspäckad som vanligt.
Det är härligt!
Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0