Pepp!

Den här låten är så stööööööööööört skön och jag kan INTE sitta still när jag hör den!
Allvarligt, den är awesome!
Går ca 4ggr/arbetspass på the voice på radion ;)
Det gillas. Jag och "min chaufför" sitter och diggar när den poppar upp. Wiiihu :P


Idag var det ganska tungt. Har det varit hela veckan dock. Alltså psykiskt...
Migrän, trötthet osv...
Så när det var dags att sluta så poppade låten upp på radion inne på terminalen och jag började genast digga och dansa mig fram ;)
BRA AVSLUT MINSANN!!!

Igår var också awesome.
Jobbade halvdag eftersom det blev övertid i måndags.
Sen blev det lunch på Hard Rock café med en kär gammal vän från Uppis =)
Sen lite piljard (eller en jävla massa!) med kocken från Finnclipper >_<
Vi lirade i över 1,5 timme, helt sjukt. Men men.
Sen scouter @ hötorget. Awesome som vanligt! Vi körde ett helt möte med bara lekar!
SVINIGT KUL!
Körde några "medeltidslekar" som var helt wicked och jävligt kul.
Hela gruppen garvade typ ihjäl oss, och ptja, jag skrattar fortfarande när jag tänker tillbaka på kvällen :D
Sen var det slut på roligheterna.

Vet ni?
Jag känner mig nykär!
I Daniel!
När jag tänker på honom så bubblar det och jag mår jättebra och längtar jättemycket efter honom!
Å det är sååå mysigt när han kommer hem från jobbet, eller jag, och det första vi gör e å ge varandra en kyss.
Aaaaahweeee =))))
Jag hoppas, och tror faktiskt att han känner exakt samma sak för mig ^^

....Jag glömde bort att jag hade en djurrumpa liggandes i ugnen :O
Den ska typ ligga jättelänge, men kanske bäst å kolla till den. La den där för sextio minuter sedan, om inte mer...

Nu har jag lyssnat på dagens youtubeklipp fem gånger. Det får nog räcka!
Pusshääääääääääjs.
Btw, helgen blir nog lika awesome som gårdagen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0