Kottla, Käppala, Kissekatt

Jag trodde fan inte att man kunde få sämra lön än den jag fick förra månaden...
Jävla pisshelvete!
Det här MÅSTE vara botten! Hur FAN klarar mina kollegor sig på den här skitlönen???
Samtidigt som flytten också!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Alltså det blir sjukt tajt den här månaden, jag hatar't!
Om nästa lön kommer efter midsommar så är jag körd. Väldigt körd. Typ platt.

Jaja. Nog om det.
Idag.
Som vanligt strul, så jag dök upp på terminalen halv sex. För säkerhetsskull liksom :P
Min chaufför kom klockan sex.
Vi lastade och levererade, skulle luncha vid 11-12.
Då fick jag ta över lastbilen och köra på eftermiddagen! Helt själv!
Awesome.
Fast läskigt.
Litegrann bara.
Lite åt helvete.
Fick köra ut på lidingö. Längst till vänster, längst till höger och längst ut på lidingö skulle jag. Sen köa hemåt. Awesome.
I hate it.

Menmen. Det var nog allt just nu.
Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0