helgen

I fredags blev det bio med min karl.
Före det lite gym.
Fy fan vad hårt jag körde på löpbandet!
Jag fattar inte varför, jag tror att jag var arg på mig själv för att jag hade hoppat hela veckans träning. Men jag vet ju fan att det inte går att ta igen på ett tillfälle. Aja.
Jag blev skitsnurrig i huvudet och var illamående, hemskt. Slängde i mig en baguette med rostbiff och potatissallad under reklamen på bion. Och en sån där gainomax. Då kom skallen tillbaka i vanligt gung igen.
Vi såg fast five, fast and the furious fem alltså. Den var grrrrrrrrrrrrrym!
Publiken klappade händerna och visslade i slutet, fan helt amazing :P
Sen typ två timmars sömn och så vare upp å jobba igen!
Å inte fick jag sova mellan båtarna för grabbarna ville snacka skit =P
Var och fikade uppe i årsta med dem och det var asnajs.
Sen vågade killen i kobia-lastbilen hälsa på mig! xD
Inte för att jag hörde hans namn men det gör inget.
Sen typ två timmars sömn hemma och så for vi till Uppis. Jag och daniel.
50 års fest med hela tjocka släkten.
Alkohol.
Skratt.
En trött annso.
Vi kom hem vid ett på natten och jag sov hela hemvägen i crxen =))))
Söndagen? Jo packade lite, handlade, kastade skit och sen bilträff i Södertälje och fika på ceasars med grabbsen och deras tillhörande =)

Idag är det synd om mig för jag väcktes först av min karl som gick upp halv sex. Sen kvart i åtta plingar det nån galning på dörren!
Sen var jag vaken =(
Men ska skynda på att få i mig lite frulle sen lir det 3km på löpbandet innan jobbet.
Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0