Grisslehamn

Inatt sov jag grisigt dåligt. Eller jag sov säkert, men fick inte den sömn som jag behövde.
Var dock inte nära på att somna framför ratten, för det gör jag aldrig. Men det var jobbigt.
Smaskade godis, dextrosol och lite monster.
Bad but whey, jag vill inte dö och skrota en Scania samtidigt =(

Summan av kardemumman är att jag är sjukt sugen på att slänga i mig en liten portion mat just nu och sen gå o lägga mig för att sova ända tills min sambo kommer hem om ca 8 timmar.
Det vore fett värt för då får jag ju 7 timmar sömn! FETT VÄRT säger jag ju!
Fast vända på dygnet?
Och hoppa över scoutmötet ikväll?

Hmm... Jag börjar med att värma lite käk, sen tänker jag försöka få tag i min karl och höra hur han tycker om den idén.

Annars var arbetsdagen nice.
Började nolltreförtiofem. brummade iväg mot Norrtälje. Kapellskär, levvade -> Grisslehamn, levvade -> Kapellskär, levvade -> lunchade -> Värtahamnen, levvade -> hem och lossa å sluta =)
FETT FIIIIN KÖRNING!

Tänkte dela med mig av ett klipp (4st egentligen) som jag äääälskade när jag var yngre och datanörd.
Minns att jag sjöng på dessa när vi var ute och paddlade och scoutade.

"Cheer up pig, don't you cry!"
Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0