Glass

Förresten, sa jag att jag mår typ skit?

Knarkar alvedon och glass just nu...
Lyckades äta två små köttbitar och tre riskorn.
Förutom en liter glass då. Vaniljglass med mangorippel, awesome.

Alltså jag mår inte så skit så att jag håller på å dö, bara att jag känner att jag kunde ha gjort så mycket mer vettigt idag. Ont i huvudet. Hicka på hicka. Jag liksom har tid te å känna att hela min kropp gör ont! FITTA!
Det är så sjukt jävla värdelöst att vara hemma när min sambo jobbar kväll. Han är borta typ hela dagen då ju!
Och även om jag har sovit jättelänge - mellan 23 och 08 typ. Så känner jag mig lika trött och seg som när jag gick å lade mig igår. Som en björn i ide ungefär.

Visst skrev jag att jag fått skrapsår på knäna? Jag lyckades ju fucka mina benhinnor på kuppen... Och det är faktiskt nästan helt borta! Wiiiie =)



Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0