Gamla stan

Jag och min sambo är bra jävla nördiga.
Vi sitter knappt en meter ifrån varandra med en varsin laptop och surfar.
Han spelar technomusik och jag har tvn på kanal 5.
Värt. xD
Plus att vi har en stationär med 3 plattskärmar. Ptja det är bara en som är ikopplad. Men ändå.
Han gnällde lite på mig igår för att jag jobbade så mycket...
När jag tänkte efter och tog mig en funderare idag (på jobbet) så insåg jag att jag kanske inte är en jobbnarkoman, men om man skulle ta bort alla extratimmar och dagar som jag jobbar och byta ut dem, mot vad?
Typ en hobby?
Alltså jag tränar ju redan så det räknas inte. Min karl har ju sina bilar att meka med som hobby.
Och morsan gör saker med pärlor som hobby.
Jag då?
Jobbar jag som hobby?
Är det så att jag kan inte ett skit, förutom att jobba?
Jag tror det är så.
Jag kan inget annat än å jobba.
Fast vi kom fram till att det kommer bli ändring på det, för när vi flyttar in i kåken kommer det ju finnas grejer att göra jämt. <3
Fast för ungefär en-två timmar sedan tackade jag ja till extrajobb både på lördagar och söndagar.........

Ja igår var en riktigt konstig dag.
Massa underliga saker hände.
jaja.
Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0