Fuckoffanddie ;]

Å sen gick jag ju igenom gamla mobiltelefoner idag.
hade en kasse med mobilskrot som jag tänkte försöka starta upp och se ifall det funkade, å isåfall föra över typ bilder?
Det var endast en nokia 3310 som fungelerade, när man tröck på ett visst ställe på skärmen...
Ptja, mina två senaste samsungmobiler också förstås. Och senaste nokian som jag fortfarande använder ibland. (inte den nya).
Så det blir att kasta fyra mobiler och spara tre.
Det jag ville komma fram till var att det väckte lite minnen.....

Och den här texten är nog inte så bra att publicera....

Så jag raderade allt förutom det censurerade, eller hur man nu ska säga...
Vill bara säga att jag är helt såld på den här. Gick nonstop i datorn hela vägen hem från Norrtelje i lastbilen i fredags...
Och jag kommer träffa kocken från finnclipper igen på fredag! PINSAMT!
Den här låten alltså:


Pusshääääääjs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0