¤#%()/&%¤#"%&

Som rubriken kanske antyder så kommer detta inlägg innehålla väldigt mycket svordomar.
Take it or leave it!

Jag är sjukt jävla fittless på den här hålan just nu!
Det är tre stora saker som gör detta.
1, Jag tog en tidig tvättid för att jag skulle SLIPPA fittor som är i tvättstugan när jag är där!
Jag går in, vad får jag se på vikbordet då?
ETT BERG med kläder! KUK!
När jag har slängt in en maskin tvätt kommer en dam in med handduk och grejer och hon ska DUSCHA!
FITTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
DET ÄR HON SOM HATAR MIG! DET ÄR HON SOM SNOR MINA STRUMPOR! JAG LOVAR!

Plus att jag blev förvånad när jag kunde öppna dörren utan att låsa upp, så kikar jag om det är något fel på låset - då har nån idiot stoppat papper i hålet i väggen så att dörren aldrig låser sig!
Kuuuuuuuuuuuul, hur länge har det varit så? Hur många har kunnat gå in där när halva min garderob ligger i maskinerna?

2, Hur många svennar är det som BÅDE stylar OCH trimmar sina bilar?
Inga i Sverige iallafall. Så VARFÖR skulle jag vilja rejsa? På motorvägen? I rusningstrafik? (det gick iofs typ 70 och med lite filbyten så kunde jag hålla 90...)
Jag grejar med mitt, byter fil och håller hastigheten, har koll på allt och alla.
Så kommer en negerjävel (ja okej, han var färgad, men kanske inte neger. Men en turk då?) i en liten rostig opel, inte stylad, troligen inte trimmad heller, och gasar. Jag har precis bytt till vänsterfilen (av tre) och han kommer upp i min fart i högerfilen, jag slänger en blick åt hans håll, han glor på mig och hånflinar (eller bara flinar) (precis som att han vill rejsa), jag suckar, himlar med ögonen och fortsätter med mitt.
Skulle svänga av vid "nästa avfart", så jag tar mig in mot högerfilen och råkar hamna framför negern i opeln. Jag hoppades på att han skulle fortsätta på motorvägen och hade tagit sig åt de vänstra filerna.
Så jag bromsar ner på avfarten. Hör ett skrikande ljud och ser att fittkuken i opeln närmar sig mig sjukt snabbt, FITTA tänker jag och lägger snabbt i en lägre växel och trampar full makaron! (trampar gasen i botten) När jag ser att han är en bit ifrån mig fortsätter jag att bromsa ner kraftigt.
Alltså på den avfarten så hinner man typ bromsa till 60-65km/h och sen kommer en kraftig högerkurva och sen en rondell. Och jag svänger vänster i den rondellen så jag måste bromsa ner riktigt kraftigt för att hinna hitta en lucka och göra en "S-sväng".
Fittnegern i opeln fortsätter att gasa och kör upp till höger om mig.
"FAN! Säg inte att han tänker fortsätta och ska åt mitt håll!"
Och bilen som jag körde in i rondellen bakom bromsar ner och svänger precis ut framför opelsnubben. Sen ser jag opelnsnubben svänga ut ur rondellen.
"YES!" Tänker jag, ÄNTLIGEN kan jag slappna av!

Alltså den där händelsen var INTE rolig!
Tänk om han hade kört på mig? Då jävlar hade han varit dödens!!!!!!!
Jävla kukhora. Varför skulle jag vilja rejsa?
Om jag ville rejsa så hade jag KANSKE betett mig annorlunda? Och typ legat jämsides med ngn sportbil?
Eller?
OCH DEFINITIVT INTE I RUSNINGSTRAFIK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

3, Har jag sagt att jag är frustrerad över mitt jobb?
Det ska bli sååååå skönt att få slippa den här styrningen på fredag(lördag)!

Ajuste. 4, Min nya chef är hård på extrajobb, så jag kommer troligen inte kunna köra varken lördagar, söndagar eller jobba kvällar/nätter. Inte lika ofta som nu iaf.
Fitta.
Jag hatar att säga nej till jobb.
Men han verkar vara sjukt soft när det gäller allt annat. Så det är bra. Jag saknar den kontakten med en chef. Vi har redan fått typ bra kontakt.
Jag måste bara lära mig att kunna prata i telefon samtidigt som jag kör lastbil.

Ajuste! 5, jag fick 1 exemplar av den nya lokaserien, Loka likes L.A.
Resan hem från jobbet blev ju som sagt ganska skumpig, men jag trodde inte det var SÅ farligt.
Jag hade klätt av mig arbetskläderna och satte mig i sängen för att äta lite pastasallad, öppnar en loka som smakar kokosnöt och det pyyyyyyyyyyser över hela sängen och mig!
Fitta!
Jag blev sjukt kladdig.
Men lokan blev asgod typ halvljummen med lite mindre kolsyra.

Nej, nu har jag fått säga mitt.
Utöver dessa "missöden" så var min dag nice.
Jag gjorde min grej. Lite blyg sisådär.
Fick mig en mindre funderare...
Tänk om jag kommer sjukt långt på bara min framförhållning och utstrålning?
Om jag har kommit så här långt hittils och fortfarande gör framsteg?
Vad kan jag då åstadkomma? På endast min utstrålning och sprallighet?
Wow....

Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0