edelguys - i tyrolen

Valborgshelgen var helt insane.
INGENTING blev som jag hade tänkt/planerat.
Men blir nånting det när jag är i farten?
Hahaha...
Hann iallafall träffa några sjukt mysiga vänner som jag inte har träffat på evigheter, och det var väl lite tanken =))
Och skaffat mig nya vänner.
Och jag har flummat runt som ett as!
Och jag lyckades få skavsår i armhålorna.
Och jag tog farväl av min katt som vi avlivade för ca 4 år sedan.
Så jag var helt enkelt awesome.

Just det!
Jag fick nys om att min morbror hade en rabarberplanta som var "färdig", så jag tog en tur dit och kidnappade ett par kilo eller två.
Ligger i kylskåpet och när jag är klar med det här inlägget ska jag kirra ingredienser och göra en rabarberpaj! :D
Rabarber, krusbär och vindruvor är någor som jag MÅSTE ha i trädgården. Gärna morötter och lite potatis och jordgubbar. Och örter. Går det att odla basilika här?
Iiiiiiiiiiiiiiihhhhhhhh :D

Håller på att kika på lite trädgårdsmöbler till uteplatsen. Jag vill ha en hängmatta!
Och en studsmatta!
Och ascoola lampor!

Igår styrde vi upp lite bilkörning i Uppis. Det blev riktigt lyckat!
Mellan 20-30 bilar kom och 10 ville ta det till en högra nivå. Och jag fixade allt! ALLT!
Uppställning, snacket, var flaggflicka och min gocart fick rastas lite (=
Jag var såååååååååå hög på adrenalin och somnade inte förrns ett-tiden på natten. It sucked. Vaknade av alarmet och trodde att jag hade glömt å stänga av det å de va söndag morgon. Tji fick jag men upp som ett bi for jag iallafall.
Imorn blir det sjukt tidig uppgång. Och i övermorgon ÄNNU tidigare uppgång. Jag börjar jobba typ runt fyrahundra timmar. Sjukt. Men så jävla värt med tanke på OB, lönen och arbetet ;)

Sluta pladdra Annso och börja baka!
pussshäääääääjs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0