Zzzzzzzzzoruuuuunda!

Jag var awesome idag, like always =)
Favvotransportledaren var på plats och lärde upp en newbie (=
Det gillar vi.
Och jag fick ett "nytt" område, så jag fjäskade till mig en färdiglagd körordning av han ^^
Tihihihihi.

Jag fick ratta en av de nyaste lastbilarna som företaget har. Det gillar vi.
MEN. Hur fan körde man med den? xd
Det var inte det lättaste att hitta backen må jag säga!
Den var automat med en spak med två vred, man var tvungen att vrida på båda vreden (typ som när man ändrar hastigheten på vindrutetorkaren) och sen gasa för att komma någonvart.
Mwhahahaha, sen stötte jag på lite andra småproblem men inget som inte jag kan lösa! ;D
Dock om jag löst dem lite tidigare så hade allting gått mycket snabbare >_<

Jag kom hem, var på topp, slängde lite skit, sen råkade jag göra misstaget att hoppa i myskläderna och lägga mig i sängen.
Jag blev sååååå trött, tog en tupplur och helt plötsligt var vi här. Klockan är över fyra på eftermiddagen.

Min sambo är i garaget och pillar på lite bilar.
Jag hade tänkt städa och greja, men jag pallar fan inte.
Det blir att prioritera som fan idag.

....Om jag känner mig rätt så blir det ett utdraget gympass, en energidryck och pizza med grabbsen i stan, sen får vi se vad världen erbjuder.

Idag är en sån där dag då jag inte ens vet vad jag är sugen på för musik.
Metal, trance eller 50-tal?
(Jag försöker välja vilken radiostation jag ska starta och ha i förstärkaren....)

Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0