Weeeeeoo

Fredags var en tung dag.
Dock awesome.
Det var som vanligt, tuta runt i lillfjärtlastbilen. Käkade ute, buffé med några kollegor.
Sen fick jag erbjudande om å jobba övertid <3
Så de ble å hoppa in i en tung lastbil, lasta och köra 5 stopp i Södertälje ;D
Tack så jävla mycket, fem stopp med AVPLOCK! Det betyder att jag ska plocka av varorna från returgodset (burar/pallar) och sen ta med returgodset hem.
Fast jag var superspeedad på kladdkakemuffins så jag körde på ba.
Huuuva jag garvade och kände mig sååå lycklig!
På hemvägen skrönade "pink - raise your glass" i radion, och jag skämtar inte när jag säger att DET var livet!
Ohmyfuckinggod-awesome alltså!
Den svängen gjorde jag på tre timmar inklusive köer - ganska fint va? ;)

Så, elva timmar på arbetet, två timmar på gymmet, sen hem och vara söt med mina plusbarn en stund.
Jag tror att jag slocknade vid nio.
Sen upp vid fyra-blecket te nästa jobb *pfffffffffffft*

Än en gång så sket det sig med min lastbil, jag hade kört ut 4 stopp ungefär så märker jag att lyftjäveln läcker olja! Det sprutar som en galning när jag stänger lyften!
Vi hade en bil stod som jag kunde låna, men den tog inte så många burar, så jag fick leverera ett par till stopp och sen in å byta.
Det gick förDJÄVLA bra idag med.
Jag börjar bli duktig på å göra min grej =)
Fan vad jag kommer sakna att drälla uppe på hallen varenda dag =(

Sen köpte jag med mig en massa färska bär och smazkade i mig :D
Och så blev det pakethandling och pantning av burkar och tårtbak.
Inte lite sockerkick man har nu alltså >_<

Mjaja. Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0