Volbeat - heaven nor hell

Det är så jävla skumt att jag blir så pigg av att gymma!
Jag borde nästan göra det varje dag, som after work! Särskilt som jag kommer jobba dagtid heltid...
För er nyfikna så har jag nämligen blivit kickad från mitt första uppdrag ;D
Nja, så är det definitivt inte. Lastbilen som jag har kört ska bli stationerad i Umeå, och jag har faktiskt ingen lust att flytta med den upp dit, och det finns ju liksom ingen tjänst kvar åt mig. Så då blir det förflyttning på mig istället =)
Posten, here I come!
På tisdag sitter jag i en gul bil (igen!) Och förhoppningsvis kommer jag att känna igen mig =))))
Jag är sjukt förväntansfull - äntligen en utmaning!
Som ett litet plus i kanten... Jag vägde mig idag, iförd endast handduk. 64,5kg. Wiiiiiiiiiiiiiiiieeeee!!!
Så jag tänkte tjocka till mig lite genom att baka en massa.
Sagt och gjort, det blev sockerkaksmuffins och kladdkaksmuffins.
Varför blir det muffins så fort man häller smeten i muffinsformar istället för en vanlig bakform?
Varför är jag insnöad på muffins? Kanske för att vi inte äger några vanliga bakformar? >_<
SHIT vad sugen jag blev på att smaka en av varje, jag har ju bara kekat smet än så länge (A).

Den här låten har peppat mig hela veckan.


Pusshejs.

P.s Appropå "hand in hand"...

D.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0