Utkast: Mars 1, 2011 (har glömt att publicera)

Alltså jag är så SJUKT taggad!!!
På ALLT!
Det känns precis som när jag kom hem från thailand och började jobba.
Det var så skönt. Tänk er det bästa sex ni nånsin haft, ta den känslan - allt är perfekt och kroppen liksom flyter fram, alla kroppsdelar sprudlar av energi. DEN känslan har jag!
Aaaaaawesooooooooooome :D

Jag kan inte sluta le!

Jag har fått veta att två vänner är gravida, och båda ska föda ungefär i September! Sjukt kul =))))

Sen så måste jag berätta om idag.
Min überklumpiga sida kom fram, ÄNTLIGEN!
Fan, jag har saknat mina skrapsår och blåmärken.
Fast nu bråkade jag med en trefas-sladd och den slog mig mitt i nyllet! Haha... Den satt ganska hårt och träffade mig på överläppen. Lite: hej annso drar upp rabarber-tekniken.
Ni som har sett mig dra upp rabarber ur rabatten vet vad jag menar.... hahaha...
Appropå det, tänk om det växer rabarber i trädgården till huset som jag ska köpa! FAN VAD VÄRT!!!

Jag fick höra att på ojämna veckor kan man få chansen att bli bjuden på godsaker av mig. HAHA. Värt att jag brukar bjuda på fika typ regelbundet? xD

Nä, back to zhe subject. Jag fick en fläskläpp. Litet sår på utsidan, litet på insidan, liten blodblåsa i tandköttet mellan två tänder.
Wiiiiie...... Om jag haft ett smycke så skulle jag säkert kunna gjort en medusa (läppiercing).
Grrr...

I lördags var ju jag och grabbsen ut på krogen och träffade en ex-arbetskamrat.
Han tog upp en incident som jag faktiskt förträngt. Men som var awesome. SÅÅÅ ANNSO!
Har jag nämnt äcklet som jag jobbade med som kallade mig för sötnos och gumman o.s.v utan att ens fråga om mitt riktiga namn?
Jag var ialllafall sjukt less på han. Och på en firmafest där han höll på å stötte på mig "kom jag ut ur garderoben", jag ljög och sa att jag var en flata - bara för att han skulle sluta!
HAHAHAHHAHAHAHAH SÅ JÄVLA KLOCKRENT!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0