Tvättstuga.

Idag är jag inte så, vad ska man säga, pepp. typ.
Jag låg på motorhuven på sista fikarasten idag och lapade i mig sol =)))
Och vi satsade på att köra 10 ton, men vi gjorde TOLV! Ett hundra kilo mindre än igår ;D
Mwhahhahaa.
Efter jobbet var jag däremot pepp.
Som jag och bilen rullade upp och nerför vägarna, vänstersväng, högersväng, vänstersväng, växla ner, gasa, växla upp - jag älskar´t!
Kringelkrokväg alltså.
Sen gym och där spelades bra skit i högtalarna, typ Tiësto och annan trance.
Fan va sugen på fest jag blev.
Sen spurta hem och börja tvätta.
Jag är negertrött och måste hålla koll på tvätten.
Appropå neger... Vi hade en neger, jag är osäker på vartifrån, men han pratade inte bra svenska. Bättre engelska. Med oss på "bandet" i ett par timmar idag.
Jag blev förvånad över min reaktion.
Fast om han inte kan prata så att jag förstår, varför ska jag ens försöka att prata med honom då?
Nja, alltså jag var ju inte otrevlig eller så.
Men jag blir så less när man försöker och försöker förstå vad människan säger, så pass att det bara blir pinsamt helt enkelt.

Jag är pepp på imorn!
Då djävlar hörrni!
Fan, det känns som att det har varit fredag hela veckan...
Piss...
Pusshejs...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0