Torsdag

Ååååååååååååh vad skönt det var att vara matsäck idag!
Jag pallrade mig till gymmet och körde hårt som fan, jag är fortfarande pigg.
Yessir.
Det här schemat funkar nog perfekt för min livsstil.
På måndag får vi se vars jag hamnar, troligen inom posten iaf.

En kille som kör bil + släp började prata med mig igår.
Mwhahahaha ^^
Han sa: Hur gammal heter du ifrån då?
Jag typ: haha, va? pratar du med mig?
Ja dig.
Ann-sophie heter jag, resten får du gissa dig till *ler brett*
24?
Neeee, mindre! *ler ännu bredare*
21?
Neee, lite mindre, ett halvår mindre!
TJUGO?!? Då vågar jag inte prata med dig igen!

Hahaha fan va sött =P
Å idag fick jag veta att "Hej, hur gammal heter du ifrån?" är en välkänd raggningsreplik från typ trettiotalet, nja inte så längesen. Men är likvärdig med "Tjena kexet, står du här och smular?".

Och idag bubblade killen om att han bara gör bort sig så fort han pratar med mig :P
Haha det är inte lätt alltid ^^

Idag levererade vi till ett ställe där människorna tydligen ALDRIG gör något, man vet aldrig vars grejerna ska vara/finns, ett hopplöst ställe typ.
Vi skulle hämta två pallar som skulle till Nederländerna.
Jag gick in först och rekade, och VIPS så hjälpte en av de yngre killarna till med att lasta på en pall ^^
Jag var riktigt het alltså ;D

54,5kg. Jag går sakta men stadigt ner!
AWEZOME!
Det jag ville säga med det var att, trots att jag har taggat ner på träningen och resten de senaste veckorna så har jag INTE gått UPP i vikt!



Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0