Teenage crush

Haha idag var verkligen som en bergochdalbana.
Nånstans runt lunch vände det.
Jag fick känslan som jag beskrev igår - fast tusen gång starkare.
Jag kände mig som en nykär tonåring - fast vänta, det är jag väl typ nästan?
Alltså sååååååååååå nervös och glad!!!

Ibland älskar jag att vara jag.
Min räkmacka som konstant sitter på min rygg.
Det är bara att dra i snöret när det tryter så glider jag fint som faaaan på'n ;D

Nu fattas det bara att vi får huset som vi ska kolla på om en å en halv vecka.

Nästan ett helt år har jag fått vara på Servera. 1 år. 12 månader. (Minus en månads smester....)
Snart har jag ägt Crxen i ett helt år! :D
Tänk om jag är en sån där ett-årare, jag klarar inte av att vara på ett å samma ställe i mer än ett år.
Vad gör man åt det?
Får man ha hur många jobb som helst?
Jag är tjugo år och har avverkat sju arbetsgivare sedan jag var fjorton. (Två är jag hos fortfarande.)

Nu dags för lite gym.
Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0