spontanious

Spontanitet.
Det är härligt.
Ni vet ju att jag är ganska spontan av mig.
Får för mig att göra en roadtripp helt plötsligt, säger konstiga saker, gör konstiga saker, får "ryck" då och då.
Men se på fan, jag har blivit ännu mer spontan!
Av det här jobbet.
Och hissar.
Hissdjäääääääävlaaaaaaar!
Jag höll på att sitta fast i en hiss igår, helvete vad jag fick fnatt! Fast min hisskompis lugnade ned mig genom å säga att han hade en vattenflaska och en banan med sig ifall vi skulle fastna. Haha. Och jag skulle leverera massa böcker å shit. Haha.
Nä, men ärligt.
Jag pratar ofta när jag åker hiss numera.
Och säger konstiga saker.
Jag pratar om hissar med andra leverantörer.
Mwhahahhahahaaaa!
Jag ger kunder tips etc.
Jag har märkt att jag lägger märke till fötter. Mycket.
Idag sa jag att mina två hisskompisar hade liknande skor.
HAHA!
Och igår nämnde jag att polarn hade en strumpa felvänd på sig. Sist vi sågs så hade han faktiskt två olika strumpor på sig. HAHA. Han tänker nog inte på sina fötter särskilt mycket.
Lägger jag märke till fötter för att jag är fotintresserad?
Eller helt enkelt för blyg för att se folk i ögonen?
"Ha blicken i ögonhöjd".
Alltså jag kämpar fortfarande med att se folk i ögonen när jag pratar med dem, fett läskigt. Särskilt kunder.

Det är som att jag är mindre spontan mot folk som jag vet att jag kommer träffa ofta, innan jag har lärt känna människan. Sen visar jag mitt sanna jag och blir mer framfusig. Haha!
Och folk som jag vet att jag aldrig kommer träffa igen - WHY NOT?

Se det så här - jag försöker lära mig att ta plats!

Helvete vad dålig jag är på det!



Hahahahahhaaha nu fuckade jag texten också >_<

Men! Folk verkar lägga märke till mig! Alltså lägga mig på minnet!
Det är kul.
Förra veckan så pratade jag och min handledare lite med en snubbe i en hiss, sen åkte vi hiss tillsammans igen. Och den här veckan mötte jag honom (inte handledaren, utan hisskompisen alltså) i en affär och han sa hej! HAHAHHAHHAH!
Och en arbetspolare undrade varför jag inte var lika sprallig idag när jag dök upp på kontoret på morgonen (=


Lite citronlakritsglass på det här och sen kanske krypa till kojs?
Packa, städa bilen och planera kan jag göra imorn när D är på jobbet (=

Vi ska ha barn i helgen! Båda barnen!
Det känns som att vi hade dem sist typ i förrigår!
Kanske en sväng till svärfar i helgen också.
Jag träffade honom när jag levvade till hans företag häromdagen!
Haha, han kände igen mig men inte från vart =(


NOG MED PLADDER!
Kvalitet, INTE kvantitet ^^
Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0