söthöns

Aaaaw gullhöner ni är =)
Det är 3 pers (3 st ip-adresser) Som sammanlagt har varit inne och kikat på min blogg 8ggr idag =)
Och klockan är bara sex!

Jag måste säga att jag är heeeeeeeeeelt slut i benen efter idag!
Myskläderna och glasögonen åkte på fortare än nånsin efter att jag kom in genom dörrn.
Nåt gympass är inte ens på listan idag.
JAG GÅR INTE UTANFÖR DÖRRN OM DET INTE ÄR LIVSVIKTIGT IKVÄLL!

Tjugo i sex imorse ringde en av chieferna och tyckte att jag skulle vakna och fara till Södertälje på jobb, ja för fan! Sa jag.
Väckte min pojkvän och så grejjade och donade jag.
Fort som fan gick det så satt jag i en postenlastbil och lastade en massa pallar med kontorsmateriel.
Alla, jag lovar ALLA gubbar på terminalen var typ tvungna att tjuvkika på mig, fan en ung tös är väl inte varje dag man ser på jobbet ;)
Och de var sååå hjälpsamma!
Fast det var sjukt läskigt. Alltså jag hade aldrig varit där förut, aldrig använt systemet förut, det var helt galet!
Och jag skulle ju lägga skiten i körordning själv, med muppiga körsedlar. Det gick smått åt helvete,
jag hade ca 14 stopp överallt i Sthlm. Två i kungens kurva, ett i tyresö, lixom åt helvete typ :P
Men chiefen tyckte att jag gjorde det bra som bara körde 45min övertid =) Med tanke på att jag kom 45min för sent också!

Jag fick köra en halvautomat lastbil. Den växlar själv men man får koppla med foten vid start och stopp.
SJUKT DRYGT!
Och sen när jag kommer hem och loggar in på facebook får jag ett meddelande från en okänd snybbe.
"Det gick bra på jobbet idag!"
HAHAHAHA Då var det sista snubben som jag pratade med på terminalen!

Ajuste, jag fick en påse chips också =))
Som det brukar vara på vissa distributionsjobb så får man grejer av kunderna, och vi fick en låda med chips av lantmännen eller vad det nu var...
weeeeeooo

"Laddar inför work tmrw!"
Puzzhajz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0