skämt

En dag fick jag på det här uppdraget.
Tack så jävla mycket!
Det var nåt sablans intyg som jag inte hade skrivit på och skickat in, och det tar 1-2 veckor.
Tills dess så tyckte cheferna att jag hellre skulle gå hemma och vara "standby".

Så om ni inte får tag på mig i veckan eller till helgen så BÖR ni leta på hispan, bårhuset eller sjukan. Testa akuten också.
Jag lär bli GAAAAAAAALEEEEEEEEEEEEEEEEN!!!!!!!!!!!!!!
Fan, man kan ju inte vara på gymmet i 6 timmar, eller?
Kanske ska testa det imorn ;)
Eller ikväll.

Nä, jag har ont i huvudet så det blir att käka en macka, diska och krypa till kojs.
Och zappa lite på tv.

Fast postenjiddret verkar sjukt nice.
Så jag vill gärna tillbaka dit.

Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0