Roadkill

Jag fick värsta sovmorgonen idag =)
Noll sex trettio gick jag upp. Nästan pigg som en lärka.
Kikade omd et fanns nå tidig tvättid, och det gjorde det.
Så jag tvättade. Misslyckades än en gång så lite tvätt hänger på tork överallt i lägenheten =(
FORTFARANDE!

Imorn börjar jag nollsex förtiofem. De ni.
Det var sjukt längesedan jag började så sent en arbetsdag. Eller? Jag minns inte om jag började sju eller sex när jag körde paketbil @ Uppsala...

Idag har jag inte gjort särskilt mycket. Varit å handlat, gjort några ärenden och bara zappat på televisionen.
Jo en dusch tog jag också.
Och så försökte jag göra lasagne med pasta, men det gick åt helvete. Fast smakade helt OK.
Jag ska strax ge mig på dammsugaren och kanske svabben.

Har man tråkigt så har man......
Parkeringen

Jag gluttade runt på eniros kartor och fick se lite bilar jag kände igen ;)
Det kanske inte syns men det är min honda, två av sambons volvos och svågerns volvo.
Huset längst ner, det blåa. Det är det jag sitter i och klinkar på datorn just nu. I mitten längst ner ^^
Jag hade faktiskt ingen aning om att huset var blått! Jag hade för mig att det var gult >_<



Jag har alltid gillar Patd!.
Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0