Powsteeeen

Jag får en konstig känsla varje gång jag tänker på att jag har faktiskt kört för Posten.
Jag får inte riktigt kläm på vad det är!
Om det är så att jag allmänt tycker att det är "fel", för att jag har "DHL i blodet", det låter sjukt. Men vad är inte jag lix?
Eller tycker jag att det är svårt med posten eftersom det är så sjukt mycket tjejer som kör? Seriöst minst 50%! Iaf i Södertälje...
Eller är det bara så att jag har gett upp för längesen om det här företaget?
Det går trögt, men jag är glad att jag får flera chanser att visa att jag förbättrar mig hela tiden =))

Man säger ju att man behöver inte lära sig allt på en dag - men här är fan den pressen!
Det finns ingen som är mer utbildad på det här företaget som är tillgänglig just nu, än mig, så då får det bli jag. Och det betyder egentligen att det krävs, av mig, att jag klarar allt som en ordinarie.
Det är inte lätt att förklara, men jag höll på att få tuppjuck imorse.
En person sa en sak och sen kom en annan och sa att jag skulle göra fem trijoner saker till och ingen av människorna förklarade HUR eller VARFÖR.

Gymmandet har jag lagt på is en stund.
Allting blir som vanligt ur fas, när allt helt enkelt blir ur fas. Arbetstider, mattider och variation på mat, sovtider och sist gymtider.
Men jag har bara trappat ner! Dock oregelbundet. Men jaja.
Det är min kropp, mitt liv.

Det kommer bli bättre, det kommer...

Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0