Posten.

Jag hatar att skicka grejer med snigelmail.
Jag fixade iordning ett brev, som är ganska viktigt, fem i sex är det klart och jag tänkte precis fara iväg till postlådan, MEN NEJ DE HÄMTAR POSTEN KLOCKAN SEX!
Om jag lägger skiten på lådan nu kommer det inte komma fram förrns på tisdag, och då kan jag lika gärna åka till adressen själv och lämna det privat, men då har jag ju sumpat ett frimärke.
HAHA!
Dagens I-landsproblem!111111!!!!!!!!!!!one!

På måndag ska jag vara på ett jävla myrornas fucking lager och sortera kläder.
Skitsugigt betalt och skitsugigt jobb. Hellre stannar jag hemma och gymmar järnet, men när det finns jobb så kan jag väl inte direkt tacka nej. Ändå försent nu.

Plus att jag fick ett viktigt brev idag, som skulle ha kommit i tisdags!
Så jag är inte direkt pepp på snigelmail.
Inte pepp på nånting faktiskt.

Vädret suger.

Vi skulle haft ett barn, men vi fick två barn i helgen.

Imorn tänker jag bänka mig framför tvn, massa bra filmer som går ju ^^
Efter jobbet ofc.

Mjaja. Bajs. Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0