Gissa vad?
Jag har fått ett par nya arbetsbyxor ;)
ETT PAR FODRADE!!!
Amazing!
Hahahaha...
Fast postenloggan är på dessa.

Idag klarade jag av skiten, HELT själv, med endast tjugo minuters övertid ^^
Resten av veckan så har grabbarna hjälpts åt med typ en tredjedel av mitt område.
Me like.
Jag hade fucking nittioåtta paket i skåpet när jag körde från terminalen.
Femtionio stopp plus ca tio hämtningar. Galet.
När blev jag så bra? ;)
Jag vill nästan inte vara ledig imorn, för jag vill försöka göra skiten ännu bättre!

Nej jag vill inte vara ledig imorn.
Men det borde jag.
Jag insåg att jag inte har något att ha på mig imorn heller!
Kan ju inte ha varken kortkort eller jeans på en begravning...
Och inte färgglatt eller ljusa färger.

Fitta.
Sen när började jag bära färgglada kläder?
Sist jag kollade i garderoben fanns det bara svarta och lila kläder.
Nja, inte riktigt. Men alltså vad har jag för klädstil egentligen?

Idag levererade jag till ett chokladföretag - kontoret till företaget.
Och det låg på typ 12e våningen i ett höghus, och hissen är ganska känd för att vara seg.
Och tanten som skrev på gav mig ett fempack chokladpåskkycklingar och sa: Här får du lite sällskap på vägen ner!
HAHA! Värsta gulligt =)
Jag åt en, fick vääääääääääärsta sockerkicken, blev hängig, åt en till, gav resten till transportledningen och sen kom jag hem och blev hängig igen.

Imorn blir det gym, shoppa, ååååka pendeltååååååååååååg, meka bil, köra bil, gå på begravning och tjocka i mig en massa mat.
Förhoppningsvis träffa lite vänner också. Sen brumma biiiil <3 <3 <3 <3 <3

Det blir ett par sjudagarsveckor denna månad för mig ^^
Annso klaaaaaaaaaad :D

Bahh.
Over and out. Pusshehjs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0