onsdag.

Idag kan dra åt helvete.
Allt känns som att det är åt helvete idag.

Värt! Jag har kört en tur helt själv i tre dagar, resten av veckan ska jag åka med ordinarie på samma område!
VÄRT!!!
Fast det känns ju schysst att de vill ha mig kvar >_<
Särskilt efter idag!
Jag fick en hämtning på en bilfirma i Solberga, Södertälje.
Jag hade fått en karta, men det stod inga vägnamn och inget som kunde hjälpa mig, förutom ett postnummer. Aja. Jag skulle svänga höger efter en stor röd lada och när jag såg långhåriga kossor var jag framme.
Nice beskrivning va?
Jag knappade in solberga, södertälje på gps'en, började köra.
När jag körde åt hel fel håll jämte mitt område så började jag fundera, fast jag fortsatte att köra, det kanske var så att den som skulle haft den hämtningen inte hade tid, och det hade ju jag.
Jag "kom fram", men såg inga långhåriga kossor och vägen jag körde på såg INTE ut som på kartan jag hade fått.
Ringer transport och frågar.
VA? Hur fan hamnade du i Hölö? Du ska mot Salem!
PINSAMT SOM FAN ALLSÅ!!!!!!!!!!!!!!
Hölö ligger 3 mil söder om Södertälje, Salem ligger 2 mil norr om Södertälje ;)
Då kan ni fatta att jag var ute på vischan.

Glad för det var räven, men gladast var nog jag :D
Klatschigt va?

Budgivningen på huset började idag.
Gick åt helvete.
Så nu hoppas vi bara på att de som lagt över oss ska backa ur =(
Alltså det var totalt kaos!
Jag hade mycket på jobbet och alla ringde från håll och hörn och jag fick äntligen en lugn stund när batteriet i mobilen dog. Fast då blev jag såklart orolig över att missa nåt istället!

Kaos.
Och huvudvärk.
Varför ska alla jävla muppar ta en rökpaus när leveransen kommer? Alltså jag?

Baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaajs alltså.
Pusshejs.

Jag måste fan få mig på bättre humör, det här funkar inte!
Ni lär kika på klippen och stå ut!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0