nokia <3

Jag köpte en ny mobiltelefon idag.
Lite smått impuls, ja.
Men den var på rea.
Och jag har faktiskt suktat efter den i en hel vecka ^^
Och eftersom det inte blir något husköp inom den närmsta tiden så fick jag helt plötsligt råd ;P

Jag hade ett helvete att flytta över kontakterna iaf...
Alla jag hade (263) fick inte plats på SIM-kortet, så jag fick lov att dissa några =(
Jag kom ner i 176 kontakter!!!
Fatta vad många som jag inte har användning för! VARFÖR sparade jag på alla? :O :O :O
Jag kan nog lätt slänga ett 20-tal till, men jag är för optimistisk för det..
"Man kan ju råååka stöta på någon på CCW i sommar eller nåt..."

Ringsignalen fick följa med!
Drängarna - Sanningen

Jag är quite nöjd!
Ska vi slå vad om hur lång tid det tar innan den far i golvet? ;)
Näärå, jag ska försöka vara mer försiktig med denna.

Pepp på myrornas imorn? JA! NEJ! BAJS!
Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0