Mike Myers

Mike myers filmer är som jim carreys, man kan inte kolla på dem för många gånger >_<

Kidzen smaskar i sig tonvis med godis, karln äter tacos till frukost.
Ptja, det är nog ingen vanlig söndag idag.
Jag ser att himlen är alldeles blå - molnfritt och sol :D

Klockan e tio å känns som fjorton eller nåt...

Jag var skitduktig igår. Höll mig vaken fet-länge UTAN energidryck! Hade dock smaskat i mig en halv chokladkaka och lite torkad frukt på kvällskvisten.

Jag ser små blålila runda märken poppa upp på armar och ben :D
YAAAAAAAAAAAY typ. Alltså hej jag lever! Igen. Äntligen är jag tillbaka. Typ.

Jag vill ha hus och pengar och köpa massa inredning och pilla å grejja.
Nu är drömhuset sålt. fanfanfan. Vi var ett bud under. Jävla skit.
Men nu har vi fått ögonen på ett nytt hus, inte lika fräscht, men billigare och närmre!
Dock fel kommun, men närmre kidzens morsa!
Åh vad glada tjejerna är för att de ska få eget rum när vi flyttar =))
Deras mamma bor i radhus, så jag kan tänka mig att de längtar lika mycket som jag och D efter att flytta till ett hus, med en stor trädgård.
Drömkåken som vi lade bud på var ju ganska nära kidzens mormor, och de gillar att vara hos henne, så det var ju en positiv grej.

Jag har drömt mig bort litegrann, med tanken att när töserna får välja själva vem de vill bo hos, mamma eller pappa, vid 12 års ålder va? Att de kanske vill bo hos oss istället. Shajt vad kul det skulle vara!
Men det är ett par år kvar dit och vem vet hur allt ser ut då =)

Om två veckor ska jag på en begravning. Första april alltså. Sämst datum att begrava en människa på.

Nu tänkte jag koka ihop lite fruktsallad till mellis. (Det var ju ett par galningar som väckte mig vid sju!!!)
Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0