laeeeeewn

Har precis pratat med banken!
Jag får köpa hus för lite mer än det han sa innan =))))
Och lånelöftet kommer på posten på TISDAG! :D :D :D :D :D :D
Plus att han har räknat med att jag får ta ett kontantinsatslån med. Om det behövs. (Dvs om jag måste utnyttja hela det godkända lånet.)
WIIIIIIIIIIIIIEEEEEE =)
Det känns så sjukt bra!

Alltså är det bara jag som inte tycker att det är sjukt att jag är ung och tänker köpa hus? = jag tänker köpa hus i min ålder.
Whatever.
MÅSTE man verkligen ta allt i den ordningen: Först hyra lgh, sen köpa lgh, sen köpa radhus, sist köpa hus och tomt?

Jaja.
Katy perry - fireworks @ mtv <3
Sambon har farit till jobbet, så det är väl dags att jag tar mitt arsle till gym1 nu.
pUsshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0